CONSUM
Economia19/03/2012

La marca blanca guanya mercat en època de crisi

El preu dels aliments ja és el segon factor que determina l'elecció de l'establiment, només per darrere de la qualitat

Beatriz Arias

BarcelonaLes anomenades marques blanques s'han disparat els últims anys, en part, a causa de la crisi. Aquests productes ja tenen el 43,9% del mercat de l'alimentació, segons dades del ministeri d'Agricultura, Alimentació i Medi Ambient. El 2009 era del 41,2%. És a dir, les marques blanques registren un creixement sostingut. El 44% dels espanyols reconeixen que, arran de la crisi, han modificat els seus hàbits a l'hora de comprar i cuinar per aprofitar més bé els productes i contribuir a l'estalvi. Una de les estratègies per adaptar-se a la nova situació sembla que és l'adquisició d'aquest tipus de productes, que acostumen a ser més barats.

Inscriu-te a la newsletter Darwinisme empresarialInformació que afecta la teva butxaca
Inscriu-t’hi

Amb les opinions d'experts com Josep Maria Galí, professor d'Esade.

Cargando
No hay anuncios

Ho podeu llegir a l'ARA PREMIUM.