Economia02/04/2014

CatalunyaCaixa ven el seu servei de telentradas a ticketea.com

La venda, per una quantitat que no ha estat revelada, forma part del pla de desinversions que està portant a terme l'entitat bancària

Efe

BarcelonaCatalunyaCaixa ha venut el seu servei de comercialització d'entrades, CXTelentrades, a ticketea.com, la plataforma d'autogestió espanyola líder en la creació d'esdeveniments i venda d'entrades.

Inscriu-te a la newsletter Els bancs, tan propers, tan llunyansInformació que afecta la teva butxaca
Inscriu-t’hi

La venda, per una quantitat que no ha estat revelada, respon a la política de l'entitat bancària de deixar d'invertir en activitats que no formen part del seu negoci bancari nuclear, segons ha assegurat en un comunicat. Aquesta operació està vinculada al pla de desinversions que està portant a terme Catalunya Caixa d'acord amb el pla de reestructuració aprovat per Brussel·les.

Cargando
No hay anuncios

El director de la Banca Electrònica de CatalunyaCaixa, Ignasi Martín, ha destacat que, després d'aquesta última operació de venda, l'estratègia actual de l'entitat es focalitza en els serveis financers, amb "propostes innovadores com la banca mòbil, la firma en línia de productes, i serveis i noves formes de relació multicanal entre el gestor personal i el client".

Telentrada va ser llançada el 1994 a Barcelona i Madrid com a servei de venda anticipada d'entrades a distància i va evolucionar després cap a les noves modalitats de distribució electrònica a través d'internet. CXTelentrada comptava actualment amb 357.000 usuaris.