Els amos de Double Agent rellancen la marca Friday’s Project

Obrirà una primera botiga a les Rambles de Barcelona

Elena Freixa
19/08/2015

La marca de moda femenina Friday’s Project torna a intentar aixecar el vol amb un nou projecte al darrere. Els seus amos, el grup Comdifil, que també té les botigues de roba Double Agent i la cadena de baix cost Shana, s’han proposat ressuscitar-la amb l’obertura d’una primera botiga a Barcelona. L’establiment, ubicat a les Rambles i de 100 metres quadrats, s’inaugurarà demà, segons va informar ahir la companyia en un comunicat.

Inscriu-te a la newsletter EconomiaInformació que afecta la teva butxaca
Inscriu-t’hi

Friday’s Project, fundada el 2006, va tenir una trajectòria truncada per la crisi, que va obligar a un replegament de la marca a Espanya. Aquest 2015 vol tornar a agafar embranzida amb un model basat en la botiga pròpia de referència com la que obre per començar a Barcelona i també la distribució de moda a botigues multimarca, segons van explicar ahir a l’ARA fonts de la companyia.

Cargando
No hay anuncios

El projecte d’expansió no se circumscriu només a Espanya, sinó que l’empresa es proposa distribuir ja de bon principi a través de les oficines comercials que té a Miami i a Milà. L’avantatge del model, segons la companyia, és el sistema prontomoda que aplica i que permet a l’equip de disseny propi presentar novetats setmanalment i que arribin a les botigues ràpid gràcies a la fabricació pròpia.

Madrid, pròxim objectiu

Cargando
No hay anuncios

Després de la inauguració a Barcelona, Friday’s Project explora pròximes obertures de botigues pròpies. La segona serà amb tota probabilitat a Madrid per després fer el salt a fora, potser a Roma o a París, segons l’empresa. El model franquícia no és damunt la taula i l’empresa tampoc l’ha utilitzat amb Double Agent. Friday’s s’orienta a dones d’entre 25 i 40 anys, com una continuació de la clienta de Double Agent, que es dirigeix a un públic més adolescent.

El grup Comdifil, fundat per l’empresari Julián Imaz, va facturar l’any passat 130 milions d’euros, un 20% més que el 2013. La major part dels ingressos els va aportar la marca Shana.