Economia08/07/2012

Els empresaris es ressenten de la marca Espanya

Empresaris demanen al govern espanyol que actuï per neutralitzar la desconfiança exterior que afecta els seus negocis internacionals

Elena Freixa

BarcelonaEls empresaris espanyols experimenten en els seus negocis a l'exterior l'efecte de l'erosió que pateix la imatge d'Espanya. Alguns ja han alçat la veu sobre els riscos i volen que el govern espanyol actuï:

  • Francisco Reynés, conseller delegat d'Abertis
  • Salvador Tous, cofundador de la firma de joieria Tous
  • Baldomero Falcones, president de la constructora FCC
  • Joan Tristany, director general d'Amec
Cargando
No hay anuncios

El professor de Màrqueting d'Eada, Martín Vivancos, convida a l'autocrítica sobre la situació de la marca Espanya al món en una entrevista: "Mentre venien a comprar, ningú es va preocupar de vendre la marca Espanya".

Podeu llegir-ho a l'Ara Premium.