Ercros ven la fàbrica de Huelva per gairebé quatre milions
L'operació no comporta ni guanys ni pèrdues
BarcelonaErcros i Salinas del Odiel han signat avui la compravenda d'Electroquímica de Huelva, empresa filial d'Ercros i actual propietària de la fàbrica de Palos de la Frontera (Huelva) i titular de la concessió de la Salina de Huelva, per 3,95 milions d'euros.
Segons ha informat Ercros a la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV), aquesta operació no genera plusvàlues ni minusvàlues.
En virtut de l'acord assolit el passat 11 de febrer per Ercros i Salinas del Odiel i, com a pas previ a la venda, el passat 1 de maig Ercros va traspassar a Electroquímica de Huelva el negoci de clor-insípida i l'obtenció de sal de Palos de la Frontera, així com la propietat dels terrenys, instal·lacions i concessions que suporten aquest negoci.
La resta dels terrenys del recinte fabril continua en propietat d'Ercros, que seguirà produint clor, sosa càustica i els seus derivats en els altres centres de l'empresa dedicats a la fabricació d'aquests productes, segons la informació remesa a la CNMV.