El govern espanyol suprimirà deduccions a les grans empreses en l'impost de societats

La pujada d'impostos que preveu el govern espanyol també esquitxarà les grans empreses. Montoro assegura que es buscarà "homogeneïtzar" impostos amb altres països de la UE

E. F.
26/04/2013

BarcelonaEl govern espanyol podria elevar l'impost de societats que paguen les grans empreses, segons ha apuntat aquest divendres el ministre d'Hisenda, Cristóbal Montoro.

Inscriu-te a la newsletter EconomiaInformació que afecta la teva butxaca
Inscriu-t’hi

L'executiu planteja eliminar les deduccions de què ara gaudeixen les empreses que facturen més de 20 milions d'euros, ha dit el ministre, que ha afegit que així s'alinearà l'impost amb el que es paga a "d'altres països europeus".

Cargando
No hay anuncios

Les mesures aprovades en consell de ministres per part del PP inclouen apujar impostos i crear-ne de nous en l'àmbit mediambiental, així com augmentar d'altres impostos especials (no es tocarà el dels carburants).

També es fixarà un tipus "moderat" per als dipòsits bancaris, ha dit Montoro.