De Guindos evita especular sobre l'Eurogrup i diu que farà el que digui Rajoy

Diu que la presidència seria un reconeixement a l'esforc per donar la volta a l'economia espanyola

Efe
13/04/2015

BarcelonaEl ministre d'Economia, Luis De Guindos, ha evitat aquest dilluns especular sobre si té o no tancada la presidència de l'Eurogrup, i a la pregunta de si podrà combinar aquesta hipotètica responsabilitat amb la de ministre, ha afegit: "Faré el que cregui convenient el president del govern, Mariano Rajoy".

Inscriu-te a la newsletter EconomiaInformació que afecta la teva butxaca
Inscriu-t’hi

Abans de pronunciar a Barcelona una conferència al Círculo Ecuestre, el ministre s'ha referit així a la informació que publica el diari La Razón, que assegura que De Guindos podria ser president de l'Eurogrup al juny.

Cargando
No hay anuncios

"Jo no faré especulacions", ha dit De Guindos, que en qualsevol cas s'ha mostrat convençut que a Espanya "se li reconeixerà l'esforç que ha fet" (en matèria econòmica) i el fet que està creixent "el doble" que la zona euro.

En referència a la presidència de l'Eurogrup, ha comentat que aquest reconeixement ho seria "al canvi i al gir que s'està produint en l'economia espanyola".