Mango prepara una línia de roba infantil i una d'íntima femenina que llançarà al mercat el 2013

L'empresa de moda catalana confia en la recta final de l'any per tancar amb un 20% més de facturació i diu que les seves vendes a Espanya aguanten malgrat la crisi

E.f.
12/12/2012

BarcelonaL'empresa catalana de moda Mango prepara de cara al 2013 el llançament, per primera vegada, d'una col·lecció de moda íntima i esportiva per a dones i també de roba infantil, segons ha explicat el director de Responsabilitat Social Corporativa de la multinacional catalana, Xavier Carbonell.

Inscriu-te a la newsletter EconomiaInformació que afecta la teva butxaca
Inscriu-t’hi

La firma també treballarà en botigues de roba més enfocada per a adolescents sota la marca Mango Young el 2014. En aquest cas, la nova línia es llançaria amb una xarxa de botigues pròpia orientada a recuperar el públic més jove.

Cargando
No hay anuncios

Carbonell ha avançat que la multinacional espera tancar el 2012 amb un augment del 20% de la facturació respecte el 2011, quan les vendes de Mango van arribar als 1.408 milions d'euros.

Les xifres, segons ha avisat, són encara provisionals a l'espera del resultat de la recta final de l'any, un període especialment important per la campanya comercial del Nadal.

Cargando
No hay anuncios

Carbonell ha intervingut en el sisè Fòrum FemCat, organitzat pel Banc Sabadell i per aquesta fundació empresarial, i ha explicat que les vendes 'online' de Mango són un segment de creixement important per a l'empresa. Actualment, la botiga virtual ja aporta el 2,5% de la facturació i l'objectiu és arribar al 7 o al 8% durant els propers anys.