La patacada de les borses, protagonista dels diaris econòmics

Ara
21/01/2016

BarcelonaEls diaris econòmics d'aquest dijous se centren principalment en la sagnía que va patir ahir l'Íbex-35 i la resta de mercats internacionals després d'acumular caigudes de més del 10% des de principis d'any.

Inscriu-te a la newsletter EconomiaInformació que afecta la teva butxaca
Inscriu-t’hi

'Expansión' es pregunta: "Quan frenarà la caiguda a les borses?" i explica que l'Íbex va caure dimecres un 2,3% i acumula pèrdues d'un 13% des de princpis d'any.

Cargando
No hay anuncios

Per la seva banda, 'Cinco Días' qualifica de "crua' la jornada borsatil d'ahir i recorda que els dubtes sobre l'economia fan reaparèixer els fantasmes de la crisi.

Cargando
No hay anuncios

Per últim, 'El Economista' també fa referència als mercats però en aquest cas internacionals però detalla que el tancament de la borsa de Wall Street amb pèrdues menys accentuades calma la jornada.

Cargando
No hay anuncios