Especials01/04/2012

Els aldarulls amenacen la marca Barcelona

Els experts alerten que en taquen la imatge però el sector turístic no preveu cap perjudici

Auri Garcia Morera

BarcelonaA principis del segle XX, Barcelona era coneguda amb el sobrenom de la Ciutat de les Bombes. Més de 100 anys després, i salvant les distàncies, els episodis de violència amenacen de tornar a tacar la imatge de la ciutat.

Les escenes de guerrilla urbana de dijous van protagonitzar, divendres, les fotografies de portada dels principals diaris del món, i aquesta és una situació que no és nova.

Segons els especialistes en comunicació, això suposa un risc alt per a la marca Barcelona. Sílvia Sivera, professora de creativitat a la Universitat Oberta de Catalunya, explica a l'ARA d'aquest diumenge que "evidentment aquestes coses tenen una repercussió immediata en les percepcions". El consultor de comunicació Aleix Cuberes és encara més contundent, i lamenta que "una fotografia es pot carregar molts anys d'esforç silenciós".

Cargando
No hay anuncios

Podeu llegir la informació completa a l'ARA PREMIUM.