CaixaBank Informa
Especials01/02/2021

CaixaBank llança el nou web corporatiu per reforçar la comunicació amb els 'stakeholders'

El nou portal dinamitza els continguts corporatius, tant informatius com divulgatius

BarcelonaCaixaBank acaba de llançar el nou web corporatiu, que transmet el posicionament i els valors de marca del banc i incorpora el compliment normatiu i les últimes tendències digitals per convertir-se en una eina de comunicació més visual i efectiva. El seu objectiu és reforçar la relació amb els diferents stakeholders. Per aquest motiu, la prioritat fonamental ha estat millorar l’experiència d’usuari mitjançant l’obtenció amb agilitat i facilitat de la informació que es busca, presentada amb nous formats enriquits multimèdia. Per aconseguir-ho, s’ha simplificat l’estructura de navegació, amb un menú principal que presenta en cinc seccions tot el contingut rellevant per a l’usuari. D’aquesta manera, el nou menú és més visual i estructurat, amb una distribució més senzilla i intuïtiva que facilita l’accés a la informació.

El nou portal també presenta un aspecte-i-sensació (look & feel) més modern, amb tipografies en grans contrastos i destacats amb més impacte fotogràfic, en línia amb la nova imatge de marca de l’entitat.

Cargando
No hay anuncios

Continguts dinàmics

El nou web, amb disseny responsive per facilitar-hi l’accés amb dispositius mòbils, ofereix continguts d’actualitat i divulgatius rellevants per a l’usuari. S’ha plantejat amb un caràcter transversal que permeti publicar-hi de manera constant històries que dotin de context i humanitat els missatges corporatius del banc, amb un èmfasi especial en el posicionament com a banca socialment responsable.

Cargando
No hay anuncios

Noves funcionalitats

Per al nou web corporatiu s’han definit funcionalitats noves que permetin transformar-lo en un portal best-in-class en el mercat.

Entre les noves funcionalitats avançades, hi ha un cercador d’última generació amb recomanacions predictives i cross-site-search; la sincronització de l’agenda de l’inversor amb el calendari personal dels usuaris, i nous gràfics interactius per analitzar els indicadors econòmics principals i l’evolució de l’acció de CaixaBank. D’altra banda, hi ha previst integrar-hi més endavant l’assistent virtual NEO i una plataforma d’esdeveniments per veure-hi els webcasts d’Accionistes.

Cargando
No hay anuncios

Un projecte transversal

El procés de creació del nou web corporatiu ha estat liderat per neX i la Direcció Executiva de Comunicació, Relacions Institucionals, Marca i RSC, en un projecte transversal en què també han participat Secretaria General, Compliment Normatiu, Assessoria Jurídica, Relació amb inversors, Intervenció i Comptabilitat, Recursos Humanos i RSC.

Per definir els requeriments del nou web, s’han fet entrevistes internes amb els responsables d’àrees clau, un benchmark amb més de 80 participants analitzats de 5 sectors diferents, entrevistes qualitatives amb els usuaris públic objectiu i diverses sessions de discussióamb els grups d’interès principals.

Cargando
No hay anuncios

Deloitte ha estat l’agència encarregada de donar-hi suport extern durant tot el procés, que ha inclòs, entre altres fases, la conceptualització i disseny del nou lloc web, la maquetació amb una nova guia d’estil i la creació ad hoc de nous continguts específics. 

www.CaixaBank.com

Cargando
No hay anuncios

Una aposta per la transparència i la proximitat amb el públic

+ ATRACTIU I VISUAL

Amb una imatge digital innovadora que reflecteix els nostres valors de marca

Cargando
No hay anuncios

+ FUNCIONAL

Una navegació més fluida i intuïtiva, amb disseny responsiu

+ ORIENTAT ALS USUARIS

Cargando
No hay anuncios

Una estructura simplificada que afavoreix la cerca per necessitats

+ DINÀMIC

Nous continguts informatius i divulgatius rellevants per als stakeholders

Cargando
No hay anuncios

+ AVANÇAT

Noves funcionalitats best-in-class