Contingut patrocinat

El Corte Inglés il·lumina la seva façana de la Diagonal en suport a la lluita contra el càncer de mama

L'empresa posa en marxa cada mes d'octubre aquesta iniciativa per donar suport a la recerca en càncer de mama. La il·luminació de les façanes de les seves botigues de color rosa és la primera de les accions d'aquesta campanya, que pretén sensibilitzar la població en la lluita contra aquesta malaltia.

El Corte Inglés il·lumina de rosa les façanes de les seves botigues més emblemàtiques, com és el cas de la de Diagonal, per donar suport a la recerca en càncer de mama. El pròxim 19 d'octubre se celebra el Dia Mundial Contra el Càncer de Mama, i per això la companyia se suma a aquesta iniciativa amb diverses accions, per donar més visibilitat a aquesta causa i fer costat a les persones afectades per aquesta malaltia.

El Corte Inglés ha preparat, fins al 19 d'octubre, tant a les seves botigues com a la web i l'apli, una àmplia selecció d'articles solidaris en totes les àrees de venda, la recaptació de la qual servirà per finançar el projecte de recerca centrat en teràpia personalitzada que està liderant el doctor Julio Delgado de l'Hospital Clínic de Barcelona-Idibaps, conjuntament amb l'Hospital 12 de Octubre de Madrid i la Clínica Universitat de Navarra.

Cargando
No hay anuncios
Nombroses marques de totes les àrees se sumen a aquesta iniciativa amb una sèrie d'articles seleccionats

A més dels productes dissenyats específicament per a aquesta campanya que es poden trobar tant a la web i apli d'El Corte Inglés, com en espais creats ad hoc a les botigues, nombroses marques de totes les àrees se sumen a aquesta iniciativa amb una sèrie d'articles seleccionats. En moda de dona, marques com Woman El Corte Inglés, Southern Cotton, Couchel, Tintoretto, Latouche, Énfasis, Green Coast, Easy Wear i Sfera destinaran 1 euro de cada article venut els dies 18 i 19 d'octubre al projecte de recerca que finança actualment El Corte Inglés.

Al departament de complements, i fins al 19 d'octubre, una gran selecció d'articles de marques com Guess, Lola Casademunt, Gay Laroche i Tous també donaran un euro per cada unitat venuda a l'Associació Espanyola Contra el Càncer. D'altres marques també participen en la iniciativa posant a la disposició del client moneders, carteres, bandoleres d'home i molts altres complements perquè tothom qui ho desitgi pugui sumar-se a aquesta campanya.

Així mateix, la marca Latouche participa en aquesta acció amb una selecció de maletes, i hi aporta el 10% sobre el total venut durant la campanya.

En l'àrea de llar s'han triat dissenys molt especials de plats, gots, enciameres, ampolles d'aigua, espelmes, difusors florals i penjadors decoratius, i es destinarà el 15% de les vendes a aquest projecte de recerca. I en articles de tèxtil de llar, es lliurarà un euro per cada producte venut els dies 18 i 19 d'octubre.

El departament de mobles i decoració també ha volgut unir-se a aquesta causa i destinarà al projecte de recerca el 5% de l'import venut dins d'una selecció d'articles com ara llums, sofàs entapissats, miralls, capçals de llit, quadres, cadires, taules, saboneres, dosificadors de sabó i carretons auxiliars.

En sabateria, marques com Skechers, Pepe Jeans, Gioseppo, Victoria i Lacoste s'han sumat a la campanya i aporten al projecte el 20% de les seves vendes durant la campanya.

L'àrea de llenceria i cotilleria participa enguany en la campanya contra el càncer de mama, i ho fa amb totes les marques de sostenidors i destinant 1 euro per cada sostenidor venut durant els dies 18 i 19 d'octubre.

En esports, marques capdavanteres com ara Boomerang i Mountain Pro s'han volgut unir al projecte i aportaran 1 euro de cada unitat venuda els dies 18 i 19 d'octubre, tant en productes tèxtils com en articles de calçat.

A Supermercats El Corte Inglés, Hipercor i Supercor s'han posat a la venda unes bosses especials reutilitzables per 3,50 euros, i tot el benefici de la seva venda es donarà per als mateixos fins. A més, a les botigues d'El Corte Inglés el client podrà adquirir també unes bosses reutilitzables dissenyades especialment per a aquesta campanya, amb un preu de 2 euros. El benefici íntegre de les vendes d'aquestes bosses es destinarà a finançar el projecte de recerca del doctor Delgado.

Al departament de joguines, i fins al 19 d'octubre, la marca Mattel lliurarà el 10% de les vendes de la nina Barbie a l'Associació Espanyola Contra el Càncer per donar suport a la lluita contra aquesta malaltia.

El Grup Viatges El Corte Inglés també ha volgut col·laborar un any més amb aquesta campanya, i per això destinarà 1 euro per cada reserva que els clients facin, del 3 al 20 d'octubre, per a Disneyland París, Walt Disney World, Disney Cruise Line, Port Aventura World, creuers, Tourmundial, Club de Vacances i en reserves d'hotel.