A més dels productes dissenyats específicament per a aquesta campanya que es poden trobar tant a la web i apli d'El Corte Inglés, com en espais creats ad hoc a les botigues, nombroses marques de totes les àrees se sumen a aquesta iniciativa amb una sèrie d'articles seleccionats. En moda de dona, marques com Woman El Corte Inglés, Southern Cotton, Couchel, Tintoretto, Latouche, Énfasis, Green Coast, Easy Wear i Sfera destinaran 1 euro de cada article venut els dies 18 i 19 d'octubre al projecte de recerca que finança actualment El Corte Inglés.
Al departament de complements, i fins al 19 d'octubre, una gran selecció d'articles de marques com Guess, Lola Casademunt, Gay Laroche i Tous també donaran un euro per cada unitat venuda a l'Associació Espanyola Contra el Càncer. D'altres marques també participen en la iniciativa posant a la disposició del client moneders, carteres, bandoleres d'home i molts altres complements perquè tothom qui ho desitgi pugui sumar-se a aquesta campanya.
Així mateix, la marca Latouche participa en aquesta acció amb una selecció de maletes, i hi aporta el 10% sobre el total venut durant la campanya.
En l'àrea de llar s'han triat dissenys molt especials de plats, gots, enciameres, ampolles d'aigua, espelmes, difusors florals i penjadors decoratius, i es destinarà el 15% de les vendes a aquest projecte de recerca. I en articles de tèxtil de llar, es lliurarà un euro per cada producte venut els dies 18 i 19 d'octubre.
El departament de mobles i decoració també ha volgut unir-se a aquesta causa i destinarà al projecte de recerca el 5% de l'import venut dins d'una selecció d'articles com ara llums, sofàs entapissats, miralls, capçals de llit, quadres, cadires, taules, saboneres, dosificadors de sabó i carretons auxiliars.
En sabateria, marques com Skechers, Pepe Jeans, Gioseppo, Victoria i Lacoste s'han sumat a la campanya i aporten al projecte el 20% de les seves vendes durant la campanya.
L'àrea de llenceria i cotilleria participa enguany en la campanya contra el càncer de mama, i ho fa amb totes les marques de sostenidors i destinant 1 euro per cada sostenidor venut durant els dies 18 i 19 d'octubre.
En esports, marques capdavanteres com ara Boomerang i Mountain Pro s'han volgut unir al projecte i aportaran 1 euro de cada unitat venuda els dies 18 i 19 d'octubre, tant en productes tèxtils com en articles de calçat.
A Supermercats El Corte Inglés, Hipercor i Supercor s'han posat a la venda unes bosses especials reutilitzables per 3,50 euros, i tot el benefici de la seva venda es donarà per als mateixos fins. A més, a les botigues d'El Corte Inglés el client podrà adquirir també unes bosses reutilitzables dissenyades especialment per a aquesta campanya, amb un preu de 2 euros. El benefici íntegre de les vendes d'aquestes bosses es destinarà a finançar el projecte de recerca del doctor Delgado.
Al departament de joguines, i fins al 19 d'octubre, la marca Mattel lliurarà el 10% de les vendes de la nina Barbie a l'Associació Espanyola Contra el Càncer per donar suport a la lluita contra aquesta malaltia.
El Grup Viatges El Corte Inglés també ha volgut col·laborar un any més amb aquesta campanya, i per això destinarà 1 euro per cada reserva que els clients facin, del 3 al 20 d'octubre, per a Disneyland París, Walt Disney World, Disney Cruise Line, Port Aventura World, creuers, Tourmundial, Club de Vacances i en reserves d'hotel.