BarcelonaJordi Cardoner ha aprofitat la roda de premsa d'aquest dimarts, on ha informat dels acords presos en l'àrea social en la darrera junta directiva, per fer un balanç a l'estat actual del club. El vicepresident de l'àrea Social ha fet referència a la decisió de convocar eleccions que es va prendre ara fa unes setmanes, i ha destacat que va ser una decisió "encertada" i que ha permès fer "baixar el suflé" després d'uns dies molt tensos.
El vicepresident, que ha presentat les modificacions amb el passaport infantil (ampliant l'entrada gratuïta fins als 14 anys) i la introducció del passaport sènior (amb entrades gratuïtes per als socis majors de 70 anys), ha assegurat que "no són mesures electoralistes" i que "van en coherència amb la tasca a l'àrea social d'aquesta legislatura".
Cardoner també ha parlat de la darrera reunió de la directiva blaugrana, ha assegurat que va quedar "molt satisfet" amb l'informe presentat arran del cas Fifa, i ha insistit que l'ambient a la junta és bo malgrat els diferents punts de vista. "Les discrepàncies a una junta directiva hi són i hi seran sempre. Som gent independent. No hi ha una dictadura, no hi ha un president que obligui ni que sigui propietari del club".