Esports02/09/2017

Les xarxes socials renoven la manera de presentar els fitxatges

Granero, Boudebouz, Navas, Mesa o el Còrdova protagonitzen alguns dels anuncis més originals

Ara

BarcelonaQuina ha estat la presentació més original d'aquest mercat de fitxatges? A la gespa, no n'hi hagut cap que hagi destacat per la seva originalitat, més enllà de l'exuberant acte de benvinguda que el PSG va preparar a Neymar. On han brillat més les presentacions aquest estiu ha estat a les xarxes socials; els clubs han apostat per formats innovadors per presentar, en alguns casos amb certa intriga, les seves cares noves. Us en recollim a continuació algunes de les més destacades i originals.

París s'il·lumina per rebre Neymar.

Alves es planxa el seu nom i dorsal.

Cargando
No hay anuncios

Rooney torna a casa 13 anys després.

Zlatan també torna, al Manchester United, a la seva manera. Ibrahimovic en estat pur.

Cargando
No hay anuncios

L'Espanyol tira de 'Pirates del Carib' per anunciar Granero.

El Sevilla 'segresta' Jesús Navas en el seu retorn al Sánchez Pizjuán.

Cargando
No hay anuncios

També a Sevilla, el Betis juga amb una cançó mítica d'ABBA, 'Voulez-vous', per anunciar Boudebouz.

El Roma aposta pels videojocs amb Pellegrini.

Cargando
No hay anuncios

El Liverpool, en canvi, ho fa responent als usuaris de Twitter amb Salah.

El Swansea City juga amb les nacionalitats de Renato Sanches i Roque Mesa, a qui troba un professor d'anglès.

Cargando
No hay anuncios

El Còrdova va fer un joc amb els seus aficionats i va anar anunciant fins a set incorporacions en un sol dia.

Cargando
No hay anuncios

El Llagostera posa música de James Bond per posar-hi intriga.

Cargando
No hay anuncios

Carlos Vela posa rumb a Los Angeles el 2018.