Estils20/09/2017

Uniqlo aterra a Barcelona amb una aposta per la moda minimalista japonesa

L’esperit de Barcelona es fusionarà amb l’estil japonès i es deixarà sentir en la nova botiga, que obre avui al passeig de Gràcia

La roba còmoda i minimalista d’Uniqlo ja té el seu espai a Barcelona. La marca japonesa obre avui al públic la seva primera botiga a Espanya, situada al passeig de Gràcia amb Gran Via, i ja ha anunciat que el 9 de novembre n’inaugurarà una segona, aquest cop al centre comercial de les Glòries. El nou espai compta amb quatre plantes -distribuïdes en 1.730 metres quadrats- en les quals els barcelonins i els visitants podran descobrir la moda LifeWear d’Uniqlo, peces de roba simples però de materials de gran qualitat.

L’esperit de Barcelona es fusionarà amb l’estil japonès i es deixarà sentir en la nova botiga. A part de mantenir els elements originals de l’edifici, que han sigut restaurats, els responsables d’Uniqlo han volgut remarcar el caràcter de la ciutat adoptant la imatge de la típica rajola barcelonina com a símbol de la botiga. Tadashi Yanai, fundador de la companyia, va explicar durant la presentació el seu lligam amb Barcelona. “L’any 1981 vaig visitar la ciutat per primer cop i ja vaig sentir que era un lloc on podia viure. Per a totes les empreses importants del món, Barcelona hauria de ser un punt de partida”, va assegurar. El seu interès per reflectir la connexió amb la ciutat també s’ha deixat veure en l’elecció dels ambaixadors locals, tots personatges coneguts molt vinculats a Barcelona. Entre ells hi ha els actors Àlex Monner i Greta Fernández -que han protagonitzat la campanya televisiva-, l’exfutbolista Carles Puyol, l’arquitecte i dissenyador Oscar Tusquets, la model Veronica Blume i la il·lustradora Amaia Arrazola.

Cargando
No hay anuncios

La botiga combina elements tradicionals i moderns, com l’escala central amb grans vidrieres originals i la pantalla led gegant que mostra escenes del dia a dia de Tòquio. Els que vagin fins al nou espai hi trobaran la col·lecció de tardor per a home i dona i les armilles i les jaquetes Ultra Light Down, un dels seus productes més emblemàtics. També s’hi podran adquirir peces de les col·laboracions desenvolupades amb dissenyadors externs com Ines de la Fressange i JW Anderson.