Hollywood

Troben morta la filla de l'actor Tommy Lee Jones

La noia, de 34 anys, va ser localitzada sense vida en un hotel de San Francisco

ARA
03/01/2026

BarcelonaVictoria Jones, filla de l'actor Tommy Lee Jones –protagonista de pel·lícules com JFK o El fugitiu–, va ser trobada morta el dia de Cap d'Any en un hotel de San Francisco, Califòrnia. La noia, de 34 anys, era filla de Jones i de la seva primera dona, Kimberlea Cloughley. "Apreciem les vostres paraules amables, pensaments i pregàries. Si us plau, respecteu la nostra privacitat en aquest moment difícil", ha demanat la família de Jones a través d'un comunicat.

Segons la policia, Victoria Jones va ser localitzada sense vida al luxós hotel Fairmont de San Francisco dijous a la matinada. Els bombers van arribar a l'allotjament a les 2.52, hora local, després d'haver estat informats que s'havia produït una emergència mèdica. Un cop al lloc dels fets, els metges d'emergències van certificar la mort de la noia, que va ser trobada al terra de la planta catorze de l'hotel, segons indica la web Page Six. Actualment es desconeix la causa de la mort, tot i que inicialment s'ha descartat el suïcidi i s'apunta a una possible sobredosi.

Cargando
No hay anuncios

Segons Page Six, en els últims temps Victoria Jones havia tingut diversos problemes amb la justícia i al llarg del 2025 havia sigut detinguda almenys dues vegades. L'abril passat va ser arrestada per obstrucció de la feina d'un agent de policia, per consum de substàncies controlades (és a dir, subjectes a control legal estricte) i per possessió de narcòtics, tres delictes dels quals es va declarar innocent. Al juny va ser arrestada de nou, aquest cop per maltractament en l'àmbit domèstic i violència contra una persona gran, càrrecs dels quals també es va declarar innocent.

Victoria Jones va seguir breument els passos del seu pare en el món de la interpretació. Quan era adolescent va fer un petit paper a Homes de negre II, pel·lícula coprotagonitzada pel seu pare. Posteriorment va aparèixer a la sèrie One tree hill (2003) i a Els tres enterraments de Melquíades Estrada (2005), pel·lícula dirigida pel seu pare en què també va participar la seva madrastra, Dawn Laurel-Jones, com a directora de fotografia. Quan promocionava la pel·lícula Els tres enterraments de Melquíades Estrada, Tommy Lee Jones va lloar les capacitats de la seva filla: "És una bona actriu, té el carnet del sindicat d'actors i parla un espanyol impecable. Quan era petita vaig demanar a la seva mainadera, la Leticia, que li parlés en espanyol".