L’últim missatge de Leonardo DiCaprio a Jane Goodall abans de morir: "Ets la meva heroïna"
L'actor ha fet una publicació a Instagram en què elogia la primatòloga i activista britànica, que ha mort als 91 anys
Barcelona"Avui hem perdut una autèntica heroïna per al planeta, una inspiració per a milions de persones i una estimada amiga". Així s'ha referit l'actor i productor Leonardo DiCaprio a Jane Goodall, la primatòloga i activista britànica considerada l'experta mundial més gran en ximpanzés, que va morir aquest dimecres als 91 anys a Califòrnia. DiCaprio ha escrit aquestes paraules en una publicació d'Instagram amb diverses fotografies de Goodall, incloent-n'hi algunes on sortien tots dos junts.
"Es va dirigir directament a la següent generació, inculcant esperança, responsabilitat, i la creença que cada individu pot marcar la diferència", ha escrit l'actor, i ha assegurat que "va inspirar milions de persones a preocupar-se, actuar i tenir esperança". "Mai es va aturar", ha afegit a la publicació. DiCaprio ha compartit al text l'últim missatge que va fer arribar a Goodall: "Ets la meva heroïna". "Ara tots hem de prendre el relleu per ella i protegir la nostra llar comuna", conclou l'actor a la publicació.
L'actor ha compartit el seu condol a la família i ha convidat a "honrar el seu llegat" donant suport a l'Institut Jane Goodall i a altres "grups de conservació importants per a ella", i ha compartit un enllaç amb més informació.
DiCaprio tenia una relació especial amb Goodall; de fet, prepara una pel·lícula sobre ella. En una entrevista al mitjà Deadline l'any passat, Goodall va parlar del biopic sobre ella que Appian Way, la productora de DiCaprio, estava fent per a Disney: "Estan fent una pel·lícula sobre mi amb una actriu". L'activista va assegurar que ja havia vist el primer esborrany del guió i que havia fet "molts comentaris". La pel·lícula encara està en desenvolupament.