Sucessos

S'incendia la casa de Vinícius a Madrid

El foc ha començat a la sauna, segons els serveis d'emergències

BarcelonaLa casa del futbolista Vinícius Júnior a Madrid ha patit un incendi aquest dijous al matí, segons informen diversos mitjans locals i estatals. La residència del jugador del Reial Madrid es troba al barri de La Moraleja, a la localitat madrilenya d'Alcobendas, a poc més de 20 quilòmetres de Madrid. El foc hauria començat al soterrani, on hi ha el gimnàs i una sauna, que s'hauria incendiat per causes que encara es desconeixen. En aquell moment no hi havia ningú a la casa i els serveis d'emergències no han hagut d'atendre cap ferit. De fet, el jugador està concentrat aquests dies amb la selecció del Brasil.

Els serveis d'emergències han rebut una trucada cap a les 12 del migdia informant d'un possible incendi. S'han mobilitzat dues dotacions de bombers, però a l'arribar al lloc dels fets han vist que els agents de la policia local ja tenien el foc gairebé controlat amb un extintor. L'incendi ha afectat el soterrani, però el fum que s'ha generat ha pujat pel forat de l'escala a la planta superior, i ha afectat altres zones que els bombers ja han ventilat.

Cargando
No hay anuncios

No és la primera vegada que Vinícius Júnior és notícia les últimes hores. El jugador, que les últimes setmanes ha estat relacionat amb la influencer Virginia Fonseca, ha emès un comunicat al seu perfil d'Instagram demanant disculpes per una possible infidelitat, segons han informat mitjans brasilers. "La Virginia és una dona increïble, una mare admirable i algú per a qui sento un afecte i un respecte enormes –ha escrit el jugador–. Tot i que oficialment encara no érem parella, hi havia una connexió sincera".

El brasiler ha afegit que no l'avergonyeix admetre que va ser "poc curós", que no va respondre "de la millor manera possible" i que la va "decebre". "La idea ara és restablir-ho tot. Sense mentides, sense baralles, sense màscares. Amb molt d'amor, afecte i respecte", conclou, amb una emoticona de dits creuats i un cor vermell. Segons mitjans brasilers, Virgina Fonseca ha assegurat que ja no parla amb Vinícius i que, per a ella, es tractava d'una relació informal.