PUBLICITAT PROVOCADORA
Internacional29/11/2011

El petó d'Abbas i Netanyahu a la campanya de Benetton arriba a Tel-Aviv

La companyia ha penjat aquest dimarts als carrers d'Israel la polèmica foto del president palestí i el primer ministre israelià fent-se un petó a la boca sota el lema "contra l'odi". Forma part de la campanya publicitària de la companyia, que també ha manipulat fotos de Merkel i Sarkozy

Ara

BarcelonaLa campanya publicitària de Benetton d'enguany, en la línia de la provocació que caracteritza la companyia, es basa en muntatges fotogràfics de líders mundials fent-se un petó a la boca. Aquest matí els carrers de Tel-Aviv han aparegut amb cartells amb el president de l'autoritat Palestina, Mahmud Abbas, i el primer ministre israelià, Benjamin Netanhayu, petonejant-se.

Inscriu-te a la newsletter Disculpeu-me, soc de lletresEl que sembla lluny importa més que mai
Inscriu-t’hi

Després de posar en actitud íntima la cancellera alemanya Àngela Merkel i el president francès, Nicolas Sarkozy, així com el papa Benet XVI i l'imam de la mesquita del Caire, Ahmed Mohamed el-Tayeb (imatge que va ser retirada per les protestes del Vaticà), Benetton no s'ha estat d'utilitzar el conflicte al Pròxim Orient. També formen parella el president nord-americà, Barack Obama i el líder veneçolà Hugo Chavez.

Cargando
No hay anuncios

L'objectiu segons la companyia és fer una metàfora per promoure la tolerància entre gent amb diferents maneres de veure les coses. Algunes grans capçaleres han rebutjat els anuncis, com l'International Herald Tribune, el Guardian i la revista francesa Elle. En canvi altres publicacions de prestigi ja els han contractat: són The Economist, el New York Magazine, Newsweek o el magazín de Le Monde.