Israel enviarà 20 anys a la presó els palestins que llancin pedres

Netanyahu justifica l'enduriment per "garantir l'ordre"

Efe
02/11/2014

Tel AvivEl govern israelià ha aprovat avui un enduriment de les penes per a aquells que llancin pedres, que inclouen fins a 20 anys de presó, decisió que es produeix enmig d'una escalada de la tensió a Jerusalem a causa de les visites de radicals jueus a l'Esplanada de les Mesquites.

Inscriu-te a la newsletter InternacionalEl que sembla lluny importa més que mai
Inscriu-t’hi

El primer ministre israelià, Benjamin Netanyahu, ha analitzat avui a la reunió setmanal del seu Consell de Ministres els recents aldarulls a Jerusalem i ha subratllat que "Israel està prenent accions fermes contra els terroristes i aquells que llancen pedres, bombes incendiàries i petards o focs artificials" .

Cargando
No hay anuncios

"Tot això té l'objecte de restablir la calma i la seguretat en tot Jerusalem. He ordenat un reforç massiu i que siguin empleats mitjans addicionals a fi de garantir la llei i l'ordre a la capital d'Israel", ha explicat en acabar la reunió.