Ficció

L'humorista Marc Sarrats, creador d''influencers' a 3Cat

El còmic interpreta un creador de contingut expert en xarxes socials

BarcelonaMarc Sarrats, una de les cares més conegudes de l'escena còmica catalana i col·laborador habitual de l'Està passant, salta a la ficció amb una nova proposta per a 3Cat, El creador d'influencers, una sèrie que estarà disponible a la plataforma a partir d'aquest dilluns. L'humorista es transforma en un guru digital disposat a assessorar negocis i particulars, un personatge amb qui comparteix nom, Marc Sarrats. En aquesta autoficció estripada, que fa burla del món dels creadors de continguts i de les promeses de triomf meteòric, Sarrats es caracteritza per la seva falta de criteri i l'excés d'ambició, dos elements que condueixen els seus clients cap a situacions absurdes i catastròfiques.

Inscriu-te a la newsletter SèriesTotes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Rodada com un fals documental, a l'estil de comèdies com The Office, El creador d'influencers és una crítica directa als perfils especulatius que proliferen a les xarxes socials, en un context en què l’aparença del triomf amaga sovint interessos purament econòmics i pràctiques qüestionables. La col·lecció de clients de ficció de Sarrats inclou policies, influencers, catedràtics, peixaters, i fins i tot, una escola bressol, una fleca i una parròquia. Tot ells acudeixen al creador de continguts per millorar la seva presència i la seva imatge a les xarxes socials, però les estratègies arriscades no sempre aconsegueixen els resultats esperats.

Cargando
No hay anuncios

La primera sèrie de Sarrats consta de 8 episodis de 15 minuts cadascun, un format que l'emparenta amb la comèdia Poquita fe, que va triomfar a Movistar+ fa un parell d'anys. Els creadors de la nova proposta de ficció de 3Cat són Xumari Roca i Gil Pratsobrerroca, que ja van fer El teorema del mico, una sèrie de falsos documentals, i l'equip de guionistes està format per Biel Perelló, Gil Pratsobrerroca, Indigo Carbajal i Pau Cusí.