L'exregidora de Barcelona Itziar González reitera que l'hotel del Palau "no estava justificat"
Insisteix que va rebre pressions i ressalta que les institucions tenen "eines per combatre la màfia"
BarcelonaL'exregidora del districte barceloní de Ciutat Vella pel PSC Itziar González ha reiterat aquest dilluns davant de la comissió sobre frau del Parlament que el projecte d'un hotel de luxe vinculat al Palau de la Música i que mai va arribar a construir-se "no estava justificat".
Ho ha dit a preguntes dels diputats sobre aquesta causa judicial per la qual es va condemnar l'expresident del Palau de la Música Fèlix Millet i la seva mà dreta, Jordi Montull, mentre que la cúpula d'Urbanisme va quedar absolta. El TS va demanar que es refés la sentència i l'Audiència va absoldre la "cúpula" per segona vegada el passat 23 d'abril.
González, que era contrària a la construcció de l'hotel i va rebre pressions per aquesta raó, ha començat la seva intervenció ressaltant que les institucions tenen "eines per combatre la màfia" i que han d'utilitzar-se per posar-ho difícil.