L'Ajuntament demana al Saloufest que deixi d'utilitzar la marca Salou

El consistori també denuncia una presumpte sobreocupació

Efe
02/04/2015

SalouL'Ajuntament ha demanat i als promotors del Saloufest i als hotels que hi participen que deixin de perjudicar la imatge turística del municipi i deixin d'utilitzar la marca Salou, a més de denunciar que a l'hotel on aquesta matinada hi ha hagut un accident han detectat una presumpta sobreocupació.

El consistori ha fet públic un comunicat amb motiu de l'accident que ha patit una jove britànica de 21 anys que participava en aquest festival. i que ha quedat ferida de gravetat després de caure des d'un quart pis de l'hotel en el qual s'allotjava L'ajuntament ha assenyalat que la jove ferida s'allotjava a l'hotel Jaume I, on han detectat "una presumpta irregularitat administrativa per sobreocupació, per tant, de manera immediata s'han incoat les diligències oportunes".

Cargando
No hay anuncios

Davant d'aquesta situació, l'administració local ha requerit als cinc hotels que participen en el Saloufest, Jaume I, Almonsa, Platja Park, Molinos i Four Elements, que compleixin "escrupolosament la normativa". A més, al llarg d'aquest matí l'ajuntament traslladarà a l'administració competent en matèria de turisme i inspecció (la Generalitat) perquè actuï d'acord amb els fets detectats, ja que a l'habitació s'hi allotjaven quatre persones.

El consistori "lamenta profundament" l'accident de la jove i assenyala que els Mossos d'Esquadra s'han fet càrrec de la investigació per aclarir els fets. Fonts de la policia catalana han explicat que descarten que sigui a causa dl 'balconing', pràctica que consisteix a saltar des de balcons i finestres a la piscina dels hotels o a passar d'una habitació a una altra a través de les terrasses.

Cargando
No hay anuncios

La quinzena edició de Saloufest, que es divideix en dues tandes, abans i després de la Setmana Santa, suposa l'arribada a Salou de 9.400 joves, dels quals 4.600 van arribar la nit del passat 29 de març. Els universitaris britànics que participen en aquest festival s'allotgen tots prop de la zona de l'oci nocturn i cada any deixen imatges de joves disfressats, exhibicionisme i consum excessiu d'alcohol, si bé no al carrer perquè ho impedeixen diversos monitors que vigilen els joves i els propis locals d'oci.