Publicitat
Publicitat

Quan falla l'estratègia

Qualificar com a xantatge el que està fent Ryanair amb els aeroports de Girona i Reus probablement no és el més correcte, si tenim en compte que el diccionari de l'Institut d'Estudis Catalans defineix xantatge com l'"acció d'exigir alguna cosa, especialment diners, a algú amb l'amenaça de fer públic un assumpte, un fet, un escrit, etc., que el pot perjudicar". Aquí no hi ha res més que la barra de la companyia irlandesa, que ha utilitzat les subvencions públiques només com a trampolí per créixer. Si l'any 2002, quan Ryanair va començar a volar des de Girona, les reverències d'administracions i empresaris s'haguessin transformat en estratègia, l'aeroport de Vilobí possiblement no hauria crescut tan ràpid en poc temps, però avui tampoc tindria el risc de quedar-se amb una mà al davant i una altra al darrere.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT