Els càmpings gironins consoliden la línia de creixement amb un 1,2% més d’ocupació

L’Associació invertirà 300.000 euros en el pla de promoció per al 2017 que posarà l’accent en el mercat escandinau

Ara

RosesEls càmpings gironins han consolidat la línia ascendent iniciada l’any passat pel que fa a l’ocupació dels establiments. Aquest 2016, s’ha registrat un creixement de l'1,2% respecte de l’any anterior. El 2015, els càmpings de les comarques gironines van tancar l’exercici amb un 3% més d’ocupació respecte del 2014 capgirant la tendència de resultats negatius dels 7 anys anteriors.

L’Assembla anual de l’Associació de Càmpings de Girona s’ha dut a terme avui a la Ciutat de Vacances Montjoi de Roses i ha comptat amb la presència del director general de Turisme, Octavi Bono; el director dels Serveis Territorials del Departament d’Empresa i Ocupació a Girona, Ferran Roquer; el president de la Diputació de Girona i del Patronat de Turisme Costa Brava Girona, Pere Vila; i l’alcaldessa de Roses, Montse Mindan.

Cargando
No hay anuncios

El president de l’Associació de Càmpings de Girona, Miquel Gotanegra, ha valorat de manera molt positiva els resultats d’aquest any i ha destacat que s’ha notat un increment del turisme estatal (entre un 5 i un 7%), del francès (un 3%) i l’anglès (un 1,7%). El turisme alemany i l’holandès s’han mantingut.

Gotanegra ha remarcat el gran esforç dels empresaris que fan inversions constants per poder mantenir al dia les instal·lacions d’acord amb la demanda dels clients, fins i tot en època de crisi. En aquest sentit, els càmpings gironins han invertit en els darrers tres anys 45,5 milions d’euros per consolidar-se con a grans parcs de vacances i com a oferta turística capdavantera. El sector és un dels que creen més ocupació a l’estiu, amb uns 6.500 treballadors, una xifra que s’ha incrementat en els darrers anys.

Cargando
No hay anuncios

L’Associació de càmpings de Girona invertirà uns 300.000 euros en el pla de promoció del 2017 per adaptar-se als nous models de la demanda turística i per obrir nous mercats. El pla es durà a terme en col·laboració amb el Patronat de Turisme Girona Costa Brava i l’Agència Catalana de Turisme de la Generalitat. Es posarà l’accent en el mercat escandinau (sobretot Dinamarca) per intentar recuperar posicions i aconseguir incrementar les xifres d’ocupació els mesos de juny, la primera quinzena de juliol i setembre.