'Els encantats': el primer gran paper en català al cinema de Laia Costa Cinema / Crítiques | 30/05/2023
Demolidora reflexió de Jafar Panahi sobre la responsabilitat ètica del cineasta Cinema / Crítiques | 30/05/2023
‘El caso Padilla’: l’enigmàtic èxtasi autoinculpatori d’un poeta a la Cuba de Castro Cinema / Crítiques | 30/05/2023
‘La sirenita’: noia amb cua coneix príncep peix bullit, el final no et sorprendrà Cinema / Crítiques | 25/05/2023
'De humani corporis fabrica': l'interior del cos humà com no l'havies vist mai Cinema / Crítiques | 24/05/2023
‘Fast & furious X’: Vin Diesel contra un Jason Momoa que vol destruir les famílies i el Vaticà Cinema / Crítiques | 18/05/2023
Crònica de l'aprenentatge del teatre i de l'amor esquitxada per la polèmica Cinema / Crítiques | 15/05/2023
'El cazador de recompensas': el 'western' a l'era del #MeToo i el #BlackLivesMatter Cinema / Crítiques | 10/05/2023
'Asedio': el 'thriller' en què xoquen el fracàs de les polítiques d’habitatge i la corrupció policial Cinema / Crítiques | 02/05/2023
'Beau tiene miedo': Joaquin Phoenix en passa de tots colors al film més inclassificable de l’any Cinema / Crítiques | 27/04/2023
¿Luis Tosar s’està convertint en el Nicolas Cage del cinema espanyol? Cinema / Crítiques | 27/04/2023
'Posesión infernal: el despertar': la gentrificació arriba a una franquícia essencial del terror Cinema / Crítiques | 19/04/2023