Economia25/05/2015

Decathlon entra a Mèxic a través de la seva filial espanyola

La companyia de moda esportiva francesa posa un directiu de Decathlon Espanya al capdavant del projecte, segons Moda.es

Ara

BarcelonaLa companyia francesa especialitzada en moda esportiva Decathlon desembarcarà a Mèxic a través de la filial espanyola del grup, segons informa aquest dilluns el portal web Modaes.es. L'empresa ha nomenat Eric Fortune, director regional al mercat espanyol, com a conseller delegat de Decathlon México. Fortune ha explicat que el projecte ha nascut a Espanya, però que hi ha una "societat en procés de constitució" al país nord-americà.

Inscriu-te a la newsletter Darwinisme empresarialInformació que afecta la teva butxaca
Inscriu-t’hi

Aquesta és la primera aventura empresarial del grup francès a Nord-Amèrica, que tenia presència a Amèrica Llatina, amb 18 botigues al Brasil. Tot i la seva estratègia d'expansió internacional, França segueix sent el mercat principal de Decathlon, on va registrar el 39,5% de la xifra de negoci el 2014. D'altra banda, Espanya és el seu segon mercat més important, on la companyia va assolir un creixement del 5,2% en les vendes respecte l'any anterior.

Cargando
No hay anuncios

Decathlon va tancar l'exercici del 2014 amb un augment del 10,6% en la seva xifra de negoci, que va arribar als 8.200 milions d'euros. A més, el grup va obrir 103 nous punts de venda, respecte les 80 que havia inaugurat el 2013.