Economia 25/05/2015

Decathlon entra a Mèxic a través de la seva filial espanyola

La companyia de moda esportiva francesa posa un directiu de Decathlon Espanya al capdavant del projecte, segons Moda.es

Ara
1 min
La botiga de Decathlon a Tortosa, en una imatge de l'empresa.

BarcelonaLa companyia francesa especialitzada en moda esportiva Decathlon desembarcarà a Mèxic a través de la filial espanyola del grup, segons informa aquest dilluns el portal web Modaes.es. L'empresa ha nomenat Eric Fortune, director regional al mercat espanyol, com a conseller delegat de Decathlon México. Fortune ha explicat que el projecte ha nascut a Espanya, però que hi ha una "societat en procés de constitució" al país nord-americà.

Inscriu-te a la newsletter Economia Informació que afecta la teva butxaca
Inscriu-t’hi

Aquesta és la primera aventura empresarial del grup francès a Nord-Amèrica, que tenia presència a Amèrica Llatina, amb 18 botigues al Brasil. Tot i la seva estratègia d'expansió internacional, França segueix sent el mercat principal de Decathlon, on va registrar el 39,5% de la xifra de negoci el 2014. D'altra banda, Espanya és el seu segon mercat més important, on la companyia va assolir un creixement del 5,2% en les vendes respecte l'any anterior.

Decathlon va tancar l'exercici del 2014 amb un augment del 10,6% en la seva xifra de negoci, que va arribar als 8.200 milions d'euros. A més, el grup va obrir 103 nous punts de venda, respecte les 80 que havia inaugurat el 2013.

stats