La plataforma de Talent Clue capta 3 M€ d’inversió l’últim any

Júlia Manresa
08/10/2016

Trobar la persona adequada per a una vacant de feina sovint és més farragós del que sembla. La tecnologia ha omplert els departaments de recursos humans d’eines per penjar ofertes a la xarxa a través de diversos portals. Però, al mateix temps, ha inundat les empreses de currículums duplicats en tots aquests portals. Després d’anys d’experiència en selecció de personal, l’emprenedor català Ivan Sala va identificar la necessitat de fer més simple i atractiu aquest procés de selecció i l’any 2013 va impulsar Talent Clue, un programari que unifica i filtra la selecció de perfils.

Inscriu-te a la newsletter EconomiaInformació que afecta la teva butxaca
Inscriu-t’hi

Aquest projecte va començar amb menys de 15 persones a l’equip i amb l’actual consellera delegada, Ana Izquierdo, el cap de màrqueting, Toni Gimeno, i el responsable de producte, Nacho López, com a membres de l’equip fundador. Des d’aleshores, han crescut a un ritme del 10% cada mes i aquest any superaran el milió d’euros en vendes, segons explica un dels cofundadors, Ivan Sala. A més, Talent Clue té 50 treballadors a les seves oficines a la part alta de Barcelona. Al juny eren 35 persones però al maig van tancar la seva primera ronda de finançament d’1,3 milions d’euros amb Inveready, Bankinter, el family office (vehicle inversor) de la família Molins, la família Sorigué i el fons Faraday. A més, actualment Talent Clue ha aconseguit 1,5 milions més d’inversió de Dídac Lee, Javier Darriba i la família Botet, expropietaris de Caprabo.

Cargando
No hay anuncios

De fet, Caprabo és un dels clients de Talent Clue juntament amb Decathlon, Mediamarkt, Cortefiel, IBM o Manpower. Sala explica que aquest milió i mig captat en la segona ronda és el primer pas d’una ampliació més gran que ha de servir per expandir el negoci a Europa, on ja venen a 22 països.