BARÇA

109.637: els socis del Barça que podran escollir el nou president del club

Aquest dimecres el Barça ha anunciat la xifra que apareix en el cens electoral que elabora mensualment el síndic dels socis

UNA DIADA EMOTIVA  01. Un soci veterà, votant.  02. Bartomeu, en roda de premsa.
Ara
17/06/2015
1 min

BarcelonaEl cens electoral per a les eleccions a la presidència del Barça està format per 109.637 socis que el proper dissabte 18 de juliol tindran dret a vot. L’encarregat d’elaborar el cens electoral és el síndic dels socis, que mensualment l’actualitza amb les altes, les baixes i altres dades i el remet al club.

Per a les properes eleccions s’ha d’utilitzar el cens d’electors vigent el dia de la convocatòria, que ha d’incloure els socis que reuneixin les condicions per exercir el sufragi actiu el dia de les eleccions. D’aquesta manera són electors els socis majors d’edat i que no estiguin legalment incapacitats, que tinguin una antiguitat mínima com a socis d’un any, no tenir suspesa la condició de socis i estar inclosos al cens electoral vigent d’acord amb l’article 47 dels Estatuts del Barça.

stats