BarcelonaEl tècnic del Barça, Gerardo Martino, ha afirmat en roda de premsa que "al descans ha parlat amb els jugadors per analitzar la forma de pressionar de forma col·lectiva i la forma de tornar en defensa com un equip". Martino ha admès que el partit "s'ha controlat més durant la segona part que no pas durant la primera. Amb 4-0 al marcador cal admetre que el rival ha creat perill. No ha estat brillant com es pot pensar amb un 4-0, però és una bona actuació". L'argentí ha reconegut que "al descans el públic no deuria estar satisfet ja que parlem del Barça. Mirem molts cops partits on es guanya sense fer mèrits, però el Barça és diferent". Segons Martino, si s'hagués jugat tot el partit com el primer temps hauria estat "un pas endarrere, però en poder modificar errades el balanç és positiu". El tècnic ha deixat clar que "no vull parlar més dels destalls que volem modificar ja que la gent interpreta que volem abandonar l'estil i és fals. Busquem alternatives, detalls, com canvis de joc com els que ja feia Rafa Márquez fa anys".
El tècnic de Rosario ha reconegut que "quan es trenca l'equip és preocupant, com és preocupant la manc de precisió en la circulació del joc en la primera part. Ens ha tocat córrer molt cap a la nostra defensa".Sobre noms propis, Martino ha admès que "les individualitats, ara Leo ara Valdés, són brillants. Però jo vull un equip sòlid". Martino ha insistit preguntat per Valdés i Messi que "un equip no té opcions de títols si només juga bé un jugador. Tenim grans individualitats però ens cal feina col·lectiva". Preguntat sobre la suplència de Xavi, el tècnic ha afirmat que "és el motiu de sempre. Tots els nostres interiors juguen a la selecció. Cal fer rotacions ja que tenim tres grans jugadors" en referència de Xavi, Iniesta i Cesc.
Martino ha ofert la roda de premsa abans que el tècnic Frank De Boer ja que ha marxat acte seguit cap a Rosario per assistir al funeral del seu pare.