FUTBOL - COPA DEL REI

El Formentera cau amb honor contra l'Alabès (1-3)

El gol de Javi Rosa ha estat insuficient contra un rival que ha exhibit la diferència de categoria

Guillem Barrera
03/01/2018

BarcelonaEl Formentera no ha pogut acabar el partit d'anada dels vuitens de final de la Copa del Rei amb un resultat favorable que els permeti somiar amb la classificació. El conjunt balear ha perdut a casa contra l'Alabès, en un partit bastant igualat que s'ha decantat a favor d'un rival que ha evidenciat la diferència de categoria entre les dues entitats.

L'Alabès ha sigut el gran dominador d'un partit en què el Formentera ha arribat a empatar a la segona meitat. Poc després de la igualada, però, els d'Abelardo s'han tornat a posar a davant en un partit molt seriós i sense concessions, com si haguessin pres nota del que va passar en l'anterior ronda, quan el Formentera va eliminar per sorpresa l'Athletic Club.

Cargando
No hay anuncios

El visitant Demirovic obria la llauna al minut 36 amb un remat de cap en què el porter del Formentera, Marcos, no ha pogut fer res per aturar-lo. A la segona meitat, Javi Rosa posava l'empat al marcador amb un altre remat de cap, aquest cop després d'un llançament de corner.

Els bascos, però, s'han sabut sobreposar a l'empat i Demirovic al minut 64 repetia de cara a porteria amb un gol de taló que ha sorprès tota la defensa del Formentera. Munir deixava l'eliminatòria encarrilada amb un xut ajustat al pal que representava el tercer i definitiu gol de l'Alabès.