El Mopesa Vilanova, primer líder de l'OK Lliga
El Barça, el Liceo i el Vic també han guanyat en aquesta primera jornada en què destaca la derrota del Noia Freixenet a Alcoi
BarcelonaEl Vilanova Mopesa és el primer líder de l'OK Lliga després de la primera jornada per la diferència de gols. El conjunt de Josep Lluís Delriu va superar el Reus Deportiu per un clar 9 a 5 que deixa els vilanovins en el lloc més alt de la taula.
L'actual campió, el Barça, ha superat aquest diumenge el ICG Software Lleida per 1-4 i se situa també al capdavant de la taula. Una de les sorpreses de la jornada ha estat la derrota del Noia Freixenet a la pista de l'Alcoi per 6-4. Qui va vèncer per la mínima a la pista del Fergo Aisa Sant Feliu és el Liceo de la Corunya, que ha començat la temporada amb un triomf encara que patit (2-3).
L'únic empat de la jornada va ser al derbi gironí entre el Lloret i el Blanes (5-5), mentre que el Vendrell va vèncer a la pista del Calafell per 3-6, el Vic a la pista del Maçanet (0-3) i el Voltregà s'ha estrenat amb triomf contra l'Igualada (2-1).