La moda (a bon preu) envaeix el Rec d'Igualada

80 marques i dissenyadors participen en la 13a edició del Rec, que també inclou oferta gastronòmica i cultural

Ara
01/06/2016

BarcelonaMango, Desigual, Levi's, Lacoste, Sita Murt, Josep Abril o Miriam Ponsa són firmes de moda que tenen poc en comú però durant quatre dies compartiran els carrers de l'antic barri del Rec, a Igualada. És la 13a edició del Rec, una cita que cada vegada té més èxit de públic i que durant la seva última edició –al novembre– va rebre més de 100.000 visitants.

En aquesta ocasió hi ha més de 80 marques que participen en aquesta iniciativa i que porten les seves últimes creacions, rebaixades de preu, a Igualada. Però no només hi ha grans marques i noms coneguts del disseny català. També hi ha joves dissenyadors, molts sense botiga pròpia, que aquí troben una oportunitat per mostrar els seus treballs i accedir al gran públic. És el cas, per exemple, de la cantant Beth, que té una línia de roba –Littlelia by Beth– sense botiga física i que a Igualada troba un espai de difusió molt ampli. A més, també hi haurà una representació dels dissenyadors sortits de la passarel·la del 080, com CarlotaOms o Xavi Grados.

Cargando
No hay anuncios

No només moda

Però l'edició d’estiu del Rec.0 destaca també per la gran aposta per la gastronomia i la cultura. El festival inclou el Rec Street Food amb els millors food trucks de menjar de carrer i una zona de vins patrocinada per Bodegues Torres.

Cargando
No hay anuncios

La música en viu també creix en aquesta edició amb dos espais: l’escenari Estrella Damm i l’escenari Menú Stereo de Movistar+, amb grups com El último vecino, The New Raemon, Joana Serrat, Cala Vento, Edna Sey, Diego Paqué, The Zephyr Bones o Morena Tradipatxanga.