Estils01/02/2019

L’univers d’Anthropologie arriba a Barcelona

S’inaugura la primera botiga de la firma nord-americana de roba femenina i accessoris en tot l’Estat

Laura Saula

BarcelonaEl passeig de Gràcia té una nova botiga de referència mundial. Després del seu èxit consolidat als Estats Units i al Regne Unit, ara la 'boutique' de roba, accessoris i productes per a la decoració de casa Anthropologie acaba d’arribar a la Ciutat Comtal. Un univers ‘chic’ amb tocs ètnics i ‘vintage’ que s’ha instal·lat al número 27 del cèntric passeig amb l’objectiu de seduir el públic local i internacional més selecte.

De fet, és la segona botiga que s’inaugura en tot el continent europeu (la primera és a Düsseldorf). "Tenia tot el sentit obrir una botiga a Barcelona", ha explicat Luella Lane, directora de l’establiment, durant la inauguració. "És una ciutat creativa, amb una cultura forta i una arquitectura rica, i, com a tal, als seus habitants els pot interessar molt aquest tipus de marca", expressava la novaiorquesa, que fins ara ha treballat a l’oficina de la firma a Londres.

Cargando
No hay anuncios

Per a Lane, les dues plantes de la nova botiga són "una experiència" en elles mateixes: els seus principals reclams són les noves tendències i la posada en escena dels productes, sobretot en un moment com l’actual, en què cada cop creixen més les vendes online. "Donem molta importància a l’espai, a la decoració, que té un toc romàntic, i als aparadors", assenyala la directora, que creu que la botiga tindrà molt d'èxit i generarà "noves emocions" a totes aquelles persones que encara no coneixen la firma.

Cargando
No hay anuncios

Fidel a la seva filosofia, alguns dels productes de l’establiment estan fets per dissenyadors i artesans locals, com una línia de joies de la dissenyadora barcelonina Paula Gaviria, sabates de la firma About Arianne o marques com Indi and Cold i Fusta. A més, algunes parets de la botiga, que té 600m(2), estan decorades amb il·lustracions de María Herreros. Fins i tot pel que fa a les models s’intentarà apostar per l’’star system’ local, com la model Vanesa Lorenzo, que serà la protagonista de la campanya de la pròxima temporada.

Actualment la marca nord-americana Anthropologie té 200 botigues escampades per tot el món i forma part del conglomerat d’Urban Outfitters, que ja té una botiga a plaça Catalunya. Ara la firma està considerant l’opció d’obrir botigues a altres ciutats cosmopolites com París, Munic o Berlín.