‘¡Shazam! La furia de los dioses’: adolescència ‘made in Hollywood' en versió superheroica Cinema / Crítiques | 16/03/2023
La darrera Concha d'Or és un viatge al cor de les tenebres de la Colòmbia post-FARC Cinema / Crítiques | 16/03/2023
'El hijo': les malalties mentals dels joves arriben al cinema d’autor de prestigi Cinema / Crítiques | 01/03/2023
'To Leslie': la pel·lícula sorpresa dels Oscars conté una interpretació de premi Cinema / Crítiques | 01/03/2023
'Terrifier 2': ¿pot ser que aquesta exhibició d’atrocitats sigui la pel·lícula més salvatge de la història? Cinema / Crítiques | 21/02/2023
La pel·lícula irlandesa (i en gaèlic) que roba el cor a tothom qui la veu Cinema / Crítiques | 21/02/2023
‘Ant-Man i la Avispa: Quantumanía’: Marvel es casa amb el model de ‘Star Wars’ Cinema / Crítiques | 16/02/2023
Colin Farrell i Brendan Gleeson, enemics íntims a 'Almas en pena de Inisherin' Cinema / Crítiques | 02/02/2023
Com aconseguir que no faci gràcia una pel·lícula amb Jonah Hill, Eddie Murphy i Julia Louis-Dreyfuss Cinema / Crítiques | 26/01/2023
Darren Aronofsky redimeix els pecats actorals de Brendan Fraser a 'La ballena' Cinema / Crítiques | 25/01/2023
‘El asombroso Mauricio’: un gat pot ser generós i altres històries increïbles de Terry Pratchett Cinema / Crítiques | 19/01/2023
A la representant coreana als Oscar, el crim és una declaració d’amor Cinema / Crítiques | 18/01/2023