mestres

Aules preparades per al COVID-19, desmuntables i adaptables

El mobiliari escolar podria necessitar reformular-se per permetre el treball individual i, sobretot, per poder convertir qualsevol racó en un espai pedagògic. ¿Ens imaginem l’aula perfecta en temps de covid-19?

Gràcies, mestres

Formar el professorat contra les violències masclistes

Mestres, el primer baluard contra la violència i els abusos

Com preparar el setembre

Literatura i tornada a l'escola. Què tenen a veure?

Eines literàries per a la tornada a l’escola i a l’institut

Els bons mestres

El futur és el mes de setembre

"¿Teniu ganes de tornar a l'escola? Sí!"

Garrotins i rotllanes sense mans: així ha començat la classe a l'Escola La Sínia de Cerdanyola 

L'anàlisi d'Antoni Bassas: 'Al conseller, als mestres i a la societat'

Els mestres han de fer aflorar la seva autoestima, han de ser part activa d’aquest picar a totes les portes perquè la societat no deixi penjada l’educació en el curs més difícil de la nostra història

Això no és normal

Mestres, més que mai

Mestres sense horari

L'ARA recull el testimoni de docents que han d'avaluar i acompanyar els alumnes amb videoconferències, trucades i whatsapp a totes hores

Potser l’escola no estava tan malament…

Hola, Maribel

Feines a casa?

Evidentment, no val tot (i 2)

Mestres a casa durant el confinament

Com continuen fent la seva feina? Com es comuniquen amb els alumnes? Com es plantegen el que queda de curs?

Allò del virus

De l’aula presencial a l’aula virtual

Només en uns dies ha calgut passar de les aules convencionals a les virtuals

Temps de sacrificis

Evidentment, no val tot (1)

Mestres

II Congrés de Ciència a les Primeres Edats

El Congrés d'UManresa reunirà 236 estudiants d'educació infantil, un 75% més que a la primera edició

10 anys de Rella

Un atac a la confiança

Pares i mestres. Què esperen els uns dels altres?

Mestres i famílies mantenen el mateix compromís, l’educació. Malgrat això, cada una de les parts espera de l’altra uns comportaments concrets. Quins?

Futurs guies

Docents amb lideratge

Les aptituds personals i les ganes de liderar un projecte són necessàries però insuficients per dirigir un centre educatiu

Tu fas de mestre? No, jo soc mestre!

Parlem de ser mestre de primària amb Pedro Málaga i Mariona Badia. Ell té 74 anys i està jubilat. Ella en té 25, està molt activa i és d’allò més inquieta. Què tenen en comú i què els separa? Comparteixen més coses del que sembla

< Anterior | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | Següent >

EDICIÓ PAPER 01/08/2020

Consultar aquesta edició en PDF