Mèdia13/12/2014

Les visites que aconsegueixen els mitjans en castellà a través de Google News

El que sortirà més perjudicat, d'entrada, amb el tancament d'aquest servei serà l'Abc.es

Ara

BarcelonaL'associació de premsa de Madrid s'ha fet ressò aquest matí de dissabte a través d'un tuit de les dades que proveeix Adam Sherk al seu blog respecte de les visites que obtenen els mitjans de comunicació amb Google News, un servei de Google que està a punt de tancar arran d'una nova llei del govern espanyol. Segons aquest bloguer, responsable de 'social media' per a Define Media Group –abans part de 'The New York Times'–, les visites que obté cada mitjà espanyol a través de Google News són:

Inscriu-te a la newsletter Basades en fets realsTotes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

1. abc.es 8.988.000 / 7,49%

Cargando
No hay anuncios

2. 20minutos.es 7.818.600 / 4,71%

3. elpais.com 6.758.000 / 4,36%

Cargando
No hay anuncios

4. elmundo.es 6.567.000 / 3,98%

5. lavanguardia.com 4.493.600 / 10,96%

Cargando
No hay anuncios

6. europapress.es 4.259.640 / 13,83%

7. elperiodico.com 1.322.100 / 5,85%

Cargando
No hay anuncios

8. elconfidencial.com 1.305.920 / 3,52%

9. publico.es 924.300 / 4,74%

Cargando
No hay anuncios

10. eldiario.es 663.000 / 5,10%

11. huffingtonpost.es 344.240 / 3,31%

Cargando
No hay anuncios

Aquestes dades que dóna Sherk són les que haurien obtingut aquests mitjans entre gener i novembre del 2014.