TELEVISIÓ
Mèdia14/12/2010

Iniesta i un ós, la imatge de la nova campanya de Gol TV

El canal esportiu supera el milió i mig d'abonats

Redacció

BarcelonaGol TV ha presentat les dues cares que ha escollit aquest Nadal per promocionar-se: el futbolista del Barça Iniesta i un ós.

Inscriu-te a la newsletter Basades en fets realsTotes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Mediapro, l'empresa propietària de Gol TV, ha explicat quins són els valors que encarna Iniesta, pels quals l'han escollit: humilitat, sacrifici, senzillesa, competitivitat, afany de superació i fair play.

Cargando
No hay anuncios

I per què han escollit un ós per acompanyar Iniesta? Doncs perquè és un dels protagonistes de la nova pel·lícula produïda per Mediapro, Para qué sirve un oso?, en què també participen els actors Javier Cámara, Gonzalo de Casto i Emma Suárez.

Les bones xifres del canal

Cargando
No hay anuncios

A part de presentar el nou espot, la productora ha explicat que estan molt satisfets amb les xifres de Gol TV: ja supera el milió i mig d'abonats en només setze mesos d'existència.

També han donat algunes xifres més anecdòtiques: el canal ha retransmès 10.600 gols en 3.827 partits i des de l'1 de setembre d'enguany ha emès 200 partits en directe.