Mèdia17/12/2018

'La Marató' va ser líder des del migdia fins a la matinada

El programa solidari va ser el quart més vist del dia, amb una mitjana del 18,7% de 'share'

Ara

BarcelonaEl rècord de recaptació de 'La Marató' de TV3 d'aquest diumenge va anar acompanyat de grans xifres d'audiència. El programa que van presentar Gemma Nierga i Ramon Gener va tenir de mitjana 336.000 espectadors i un 18,7% de quota de pantalla al llarg de les gairebé 16 hores que va durar, des de les 10 en punt del matí fins a tres quarts de dues de la matinada. Durant la major part de l'emissió, a més, va ser líder d'audiència: es va situar primer a les 12.30 del migdia i ja no va abandonar la primera posició fins que es va acabar.

Inscriu-te a la newsletter Basades en fets realsTotes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

'La Marató' va ser el quart programa més vist del dia a Catalunya, per darrere de les dues edicions del 'Telenotícies' i del 'Salvados', que va completar el podi amb 337.000 seguidors i un 10,9% de 'share'. L'espai de Jordi Évole, doncs, va superar el programa solidari de TV3 en mil persones de mitjana, però va quedar-se lluny de liderar el 'prime time', ja que en aquella franja 'La Marató' es va situar a l'entorn del 17%. Tampoc el Llevant-Barça no va tenir res a fer, tot i que va obtenir bones xifres a Movistar Partidazo: 257.000 espectadors i un 8,8%.

Cargando
No hay anuncios

Al llarg del dia, 2.130.000 persones van connectar en algun moment amb 'La Marató', que va aconseguir el millor resultat des del 2014, quan va arribar a 409.000 espectadors i un 19,5% de quota mitjana. Des de llavors havia obtingut un 15,1% i 311.000 seguidors el 2015, un 14% i 290.000 el 2016 i un 14,9% i 302.000 el 2017.

El minut més vist del programa d'aquest diumenge va ser a les 22.59, quan Toni Cruanyes i Lluís Marquina van pujar a l'escenari per cantar al costat d'Àngel Llàcer, Ivan Labanda i Manu Guix. A aquella hora, 583.000 persones miraven TV3, que va arribar a una quota del 21,8%.

Cargando
No hay anuncios

En el global del dia, TV3 es va anotar un 17,9% de 'share' i pràcticament va doblar Antena 3, que va ocupar la segona plaça amb un 9,5%.