Mor la periodista Carmen Hornillos a causa d'un càncer

Tenia 52 anys i es va fer coneguda per la seva participació a 'Crónicas marcianas'

Ara
04/07/2014

BarcelonaLa periodista Carmen Hornillos ha mort aquesta tarda a Santander després d'una llarga lluita contra el càncer, segons informa Vertele. Aquesta periodista del cor va fer gran part de la seva carrera a la televisió, col·laborant en programes com 'Crónicas marcianas'. Els darrers temps, havia col·laborat en espais com 'Sálvame' i '¡Qué tiempo tan feliz!'.

Inscriu-te a la newsletter SèriesTotes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Amb 52 anys, Hornillos ha mort després d'haver-se apartat de l'ofici a causa de la malaltia. Va començar la seva carrera professional a les pàgines de 'Diario 16', on va fer de redactora de cultura i també d'esports. Aviat, però, es va centrar en la crònica social, àmbit pel qual acabaria fent-se coneguda. El seu debut davant de les càmeres va tenir lloc de la mà de Pepe Navarro, al programa 'Todo va bien', d'Antena 3.

Cargando
No hay anuncios

'Crónicas Marcianas' va ser el format que la va situar en la ment dels espectadors com a comentarista del cor. En acabar aquest programa de Telecinco, Hornillos va conduir el seu propi magazín, 'Corazón del Milenio', al canal local madrileny Canal 7.