Audiències
Mèdia02/03/2015

El '30 minuts' sobre la pobresa infantil lidera el 'prime time' amb un dels millors resultats del curs

'Collita pròpia' marca el rècord d'aquesta segona etapa però acaba cedint davant del debat de 'Gran Hermano VIP'

Ara

BarcelonaAquests van ser els programes més vistos d'aquest diumenge:

Inscriu-te a la newsletter Basades en fets realsTotes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Programes de 'prime time' més vistos

Cargando
No hay anuncios
  1. '30 minuts' (TV3): 519.000 / 15,3%
  2. 'Salvados' (La Sexta): 469.000 / 13,8%
  3. 'La película de la semana': 'Cazadores de sombras: Ciudad de huesos' (La 1): 356.000 / 12,2%
  4. 'Collita pròpia' (TV3): 349.000 / 11,7%
  5. 'El objetivo de Ana Pastor' (La Sexta): 326.000 / 11,0%

El reportatge 'Un de cada quatre', sobre la pobresa infantil a Espanya, va donar al '30 minuts' el segon lloc en el rànquing d'audiència d'aquest diumenge a Catalunya, i el lideratge del 'prime time'. Amb 519.000 espectadors, el programa va obtenir el sisè millor resultat de la temporada i va superar còmodament el 'Salvados' de La Sexta, segona opció de la franja amb 469.000 seguidors. A continuació, 'Collita pròpia' va reunir 349.000 persones i va obtenir un 11,7% de quota de pantalla, de manera que va fer la millor dada d'aquesta segona etapa, però tot i que va mantenir el lideratge durant els primers minuts va acabar cedint posicions. El programa que presenten Francesc Mauri i Lídia Heredia va haver de batallar amb 'El objetivo' –326.000 espectadors i 11% de 'share'– i la pel·lícula d'Antena 3 'El cuerpo' –314.000 persones i un 11,3%–, i va quedar per darrere de la proposta cinematogràfica de La 1 –amb 356.000 espectadors i un 12,2%– i del debat de 'Gran Hermano VIP'. A causa de la seva llarga durada, fins prop de les 2.00, l'espai de Telecinco va tenir una mitjana d'espectadors més baixa que la resta d'opcions, 307.000, però va liderar pràcticament tota l'estona i va aconseguir una quota del 15%.

Cargando
No hay anuncios

Informatius més vistos

  1. 'Telenotícies cap de setmana vespre' (TV3): 656.000 / 21,1%
  2. 'Telenotícies cap de setmana migdia' (TV3): 492.000 / 24,3%
  3. 'Antena 3 Noticias 2 fin de semana' (Antena 3): 313.000 / 10,6%
Cargando
No hay anuncios

El 'Telenotícies vespre' va liderar el dia i el del migdia va ocupar la tercera posició.

Programes més vistos a la tarda

Cargando
No hay anuncios
  1. 'Multicine 3': 'Herencia en el paraíso' (Antena 3): 422.000 / 17,5%
  2. 'Multicine 2': 'Corazones en llamas' (Antena 3): 405.000 / 19,1%
  3. 'Multicine': 'La hija del pastor' (Antena 3): 329.000 / 15,5%

Amb 327.000 espectadors i un 15,4%, l''APM? Extra' va ser l'únic programa capaç de trencar l'hegemonia del cinema d'Antena 3 durant la tarda

Cargando
No hay anuncios

Programes més vistos al matí

  1. 'Los Simpsons', segon episodi (Antena 3): 226.000 / 11,2%
  2. 'Los Simpsons', primer episodi (Antena 3): 167.000 / 10,2%
  3. '¡Ahora caigo!' (Antena 3): 130.000 / 11,5%
Cargando
No hay anuncios

Canals més vistos del dia

  1. Antena 3: 12,3%
  2. TV3: 10,8%
  3. Telecinco: 9,8%
  4. Cuatro: 7,9%
  5. La 1: 7,1%
  6. La Sexta: 6,3%
  7. FDF: 4,4%
  8. Paramount Channel: 3,4%
  9. Discovery Max: 2,8%
  10. Energy: 2,6%