'RICO AL INSTANTE'
Mèdia25/01/2011

Polèmica per l'enviament massiu de missatges de text

L.a.

Barcelona.Nova polèmica al voltant dels concursos de televisió i la telefonia. En aquest cas, però, no es tracta d'un call TV , sinó que la polèmica ha sorgit arran de la tornada del concurs d'Antena 3 Rico al instante i de la campanya que han fet per promocionar-lo.

Inscriu-te a la newsletter Basades en fets realsTotes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

TheaderConsumo (organització vinculada a l'associació espanyola que agrupa mestresses de casa, consumidors i usuaris) ha denunciat el programa que presentarà Carlos Lozano per l'enviament massiu de missatges de text que han fet per donar a conèixer el retorn del concurs i per buscar concursants.

Cargando
No hay anuncios

Respondre un d'aquests missatges promocionals té un cost d'1,42 euros. Per TheaderConsumo, la campanya pot haver fet una utilització indeguda de dades dels usuaris. I és per això que ha sol·licitat l'obertura d'un expedient a l'Agència de Protecció de Dades.

Ahir mateix l'equip de Rico al instante sortia al pas de les acusacions i reconeixia que "pot sorprendre" l'ús massiu d'SMSs, però ho justificava perquè "resulta innegablement potent". I afegeia: "Busquem persones reals, amb històries reals, per això no hi ha cap càsting, és una cosa que resulta molt innovadora".