ràdio
Mèdia22/06/2012

La ràdio a través d'internet ja suma 15 milions d'oients a l'Estat

Segons la consultoria Audioemotion, l'audiència creix un 30% cada any

Efe

MadridLa ràdio 'online' té 15 milions d'usuaris únics al mes a l'Estat, segons les dades de la consultoria Audioemotion, i la seva audiència està creixent al voltant d'un 30% cada any. Aquest alt nombre d'oients ha accelerat la creació de formats publicitaris en aquest mercat encara en desenvolupament, cosa que permetrà aviat l'entrada d'anunciants.

Inscriu-te a la newsletter Basades en fets realsTotes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Audioemotion és la primera xarxa orientada íntegrament a la comercialització publicitària de ràdio 'online'. El perfil d'usuari d'aquest mitjà és el d'un empresari o estudiant, majoritàriament urbà, i de nivell socioeconòmic mitjà-alt i alt. És una persona inquieta, que busca la diversitat cultural i apassionada per la tecnologia i la música.

Cargando
No hay anuncios

Un altre estudi recent de l'AIMC (Associació per a la Investigació de Mitjans de Comunicació) va xifrar que el consum de ràdio a Espanya a través d'internet és de més d'onze milions d'oients. També va concretar que aquesta pràctica no competeix amb la tradicional sinó que incrementa el temps que la gent escolta la ràdio.