País Valencià 01/03/2021

À Punt torna a retrocedir i tanca el febrer amb una audiència del 3,2%

La televisió valenciana cau 0,4 punts i suma el segon mes amb pèrdua d'espectadors

1 min
Alfred Costa, Marta Ventura, Raquel Ejerique i Ricard Cobo a la presentació de la nova graella d'À Punt / EVA MÀÑEZ

ValènciaÀ Punt va tancar el febrer amb una pèrdua de quota de pantalla de 0,4 punts i una audiència mitjana del 3,2%, segons ha confirmat a l'ARA la cadena valenciana. Aquesta ha sigut l'única dada facilitada pel canal, que, com al gener, no ha emès cap comunicat per informar de l'evolució dels seus diferents programes i també ha declinat facilitar les xifres tot i la petició formulada per aquest diari.

La dada confirma el retrocés registrat al gener, quan la cadena va reduir la seva quota de pantalla en 0,2 punts i així s'aturava el creixement registrat de manera contínua des del març de l'any passat, amb l'únic parèntesi de l'estiu. La televisió pública va acabar el 2020 amb un índex del 3,8%, el màxim històric.

El canal valencià, amb una trajectòria de només dos anys i mig, encara no s’acosta als percentatges de cadenes com IB3, amb una quota al febrer del 4,4% (-0,2), i La 7 TV (televisió pública de la Regió de Múrcia), amb un 4,7% (-0,3). Dues cadenes, això sí, amb bastants més anys d'emissió.

Molt més lluny té televisions públiques com Canal Sur, amb un 8,2% (-0,9), TVG amb un 10,1%(-0,4), Aragón TV amb un 10,2% (-0,7), ETB amb un 10,5% (-0,7) i TV3 amb un 15,2% (+0,7). També queda a gran distància d'Antena 3, que va ser el canal líder al País Valencià aquest gener amb una quota del 15,9%.

stats