Societat 22/02/2015

‘Habitar, sentir, pensar’, el futur del disseny es presenta a La Capella

L'exposició recull una selecció de projectes dels alumnes de l’Escola Massana, l’Escola Llotja i la Facultat de Belles Arts

Ara
2 min
marisa

BarcelonaAmb el títol Habitar, sentir, pensar es presenta l’edició d’enguany del projecte expositiu Triple mortal que recull una selecció de projectes desenvolupats pels alumnes de tres centres educatius: l’Escola Massana, l’Escola Llotja i la Facultat de Belles Arts. La mostra també vol generar un diàleg entre les diferents peces al voltant d’aquests tres infinitius que presenta en el títol, posant l’accent en el primer.

L'exposició presenta vint-i-una peces seleccionades per donar visibilitat als treballs dels alumnes a través de diferents tècniques d’expressió: peces escultòriques, pintures, projectes de disseny gràfic, joieria, arts visuals, il·lustració, artesania i disseny industrial, entre d’altres.

La mostra, que es podrà veure fins el 22 de març a La Capella, està comissariada per Gemma Barbany i Juanjo López. Els artistes i dissenyadors seleccionats i que exposen els seus treballs són Clara Alonso, Pablo Arbones, Marta Archilés, Salim Bayri, Ana Burillo, Eva Burton, Anna Cánovas, Ariadna Diez, Jana Fontdevila, Marta García, Carme Illa, Dennis Impoc, Minji Jung, Jonathan Mármol, Carles D. Molins, Marisa Morón, Borja Pastori, Jordi Pedemonte, Albert Pons, Anna Revuelto, Tura Sanz, Sergi Selvas, Dario Spoltore, Eduardo Torres i Erques Torres i el col·lectiu Revolving Door.

Triple mortal consta, a més, d’una jornada conjunta de xerrades i debat que tindrà lloc al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB). Aquest projecte, que es realitza per segon any consecutiu, ha servit, de manera molt efectiva, per aprofundir la relació cultural i pedagògica entre els tres centres per trobar punts en comú i metodologies de treball coincidents, respectant la particularitat de cadascun, i arribar a acords pràctics beneficiosos per a aquests centres, però, sobretot, per als seus estudiants.

stats