Publicitat
Publicitat

BARÇA

'Le Monde' haurà d'indemnitzar el Barça amb 15.000 euros per relacionar-lo amb l'operació Puerto

La Sala Primera del Tribunal Suprem ha dictat sentència al recurs de cassació que va interposar Le Monde: dóna la raó al Barça i obliga al diari francès a indemnitzar el club blaugrana i a publicar una rectificació

La Sala Primera del Tribunal Suprem ha dictat sentència pel recurs de cassació que va interposar el diari Le Monde després que la sentència de l'Audiència Provincial de Barcelona donés la raó al Barça i obligués al rotatiu francès a indemitzar el club per implicar-lo en l'operació Puerto, relacionada amb el dopatge. Le Monde va publicar durant el 7 i el 8 de desembre de 2006 unes informancions que assenyalaven que el Barça tenia relacions amb Eufemiano Fuentes, un dels implicats en aquesta operació contra el dopatge.

Segons aquesta sentència del Tribunal Suprem, que corrobora la de l'Audiència Provincial de Barcelona, Le Monde haurà d'indemnitzar el Barça amb 15.000 euros i publicar un article de rectificació a la web i al diari. A més, el diari francès haurà de publicar part la sentència.

El magistrat Xiol Ríos el desestima perquè creu que no pot mantenir-se la prevalència de la llibertat d'informació sobre el dret a l'honor, ja que tot i que existia un interès públic elevat en la informació que es publicava, aquesta no era veraç i s'utilitzaven dades inconsistents i no contractades.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT