Publicitat
Publicitat

Només el Deportivo i el Celta superen el club vallesà

El Sabadell és el quinzè club del futbol espanyol amb més presència a les xarxes socials

Amb més de 13.000 seguidors a Facebook i 4.000 a Twitter, l´entitat arlequinada és la tercera amb més aficionats 2.0 de tota la Liga Adelante.

El Centre d´Esports Sabadell és el quinzè club del futbol espanyol amb més presència a les xarxes socials. Amb més de 13.000 seguidors a Facebook i 4.000 a Twitter, l´entitat arlequinada és la tercera amb més aficionats 2.0 de tota la Liga Adelante. Només superen al Sabadell en la seva categoria el Deportivo i el Celta de Vigo. Al capdavant de la classificació, Barcelona i Real Madrid per aquest ordre lideren de forma espectacular el rànquing d´equips espanyols, multiplicant per més de 70 les xifres del tercer equip en qüestió, el Málaga. També destaca la presència del Cadis un lloc per sobre del Sabadell, sent l´únic equip de Segona B que entraria en aquesta ´Primera Divisió de les xarxes socials´.

Si repassem xarxa social per xarxa social la presència del Centre d´Esports, el conjunt arlequinat és el catorzè equip amb més seguidors a Facebook amb 13.251. A Twitter, @cesabadell té 4.296, sent el dinovè del rànquing. Per últim, el canal oficial a Youtube CESabadellTV és el novè del país, tenint en compte, això sí, que alguns clubs no utilitzen aquesta plataforma perquè disposen d´un canal de televisió propi. També sorprèn que un total de cinc equips de Primera i un més de Segona A no tinguin cap mena de presència oficial en el món 2.0. Aquest estudi, elaborat per www.cesabadell.cat, ha recollit les dades dels diferents perfils a data del 24 d´octubre del 2011, sense valorar els equips filials i tenint en compte només els perfils oficials dels clubs, no els d´aficionats o penyes. A la web es pot consultar la taula sencera, amb el Barça com a club amb més seguidors a la xarxa per davant del Madrid i el Màlaga. L'Espanyol ocupa la vuitena posició i el Nàstic la vintena.

El Sabadell va ser el primer club català en fer-se un Twitter oficial. El 2007 va anomenar un directiu especialitzat en la promoció de la xarxa, Albert Burrull.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT