Publicitat
Publicitat

Comunicació

Egipte ordena la suspensió de 14 canals de televisió fidels a Gaddafi

Els canals instigaven els espectadors a anar en contra dels revolucionaris libis. El senyal de televisió es rebia a través d'un satèl·lit egipci

Un tribunal administratiu del Caire ha ordenat la suspensió de la transmissió de catorze canals de televisió libis per suposada adhesió al règim de Muammar al-Gaddafi, segons ha informat avui l'agència Mena.

L'ordre del tribunal s'ha adoptat després de la denúncia presentada per diversos advocats egipcis i ciutadans libis, en protesta per la transmissió d'aquests canals a través del satèl·lit egipci Nile Sat.

Els denunciants creuen que aquests canals són fidels al règim de Gaddafi i instiguen els espectadors a anar en contra dels revolucionaris libis, segons assenyala l'agència de notícies estatal egípcia. Les cadenes també haurien proporcionat informacions equivocades sobre els rebels situats a diferents punts de Líbia.

L'agència Mena no ha especificat si es tracta d'una ordre definitiva o pot ser subjecte d'apel·lació.

Més continguts de